Thursday, March 7, 2013

sakit pinggang, same fikiran serabotan..

Hi kawan2..

ok ak baru balik dari krabi semalam..tapi pelik la, ak ni macam same je pegi ke tak krabi..mood nye bersepah gak..cita paling tak best sekali kat krabi, first day ak sampai kat sana aku peyed, sakit sengugut..skunk pun aku sakit pinggang walaupun ak nye peyed dah nak habis..oh meng, katil dia sedap kot, tip top..sayang nye..<mood x dpt hoyeh>...

second thing yang x best, umah aku bersepah sangat..beg besar tu kene kasik kemas, baju x basuh ag, alahai..umah pun macam berabuk..takde mood ok, dari aku selalu datang keje lambat, hari ni aku datang awal, punca..umah aku sepah, serabot aku nk duk lama2..ahakz..

third thing yang x best, macam biase aku datang opis duk nganga lagi xde keje, owh betapa bosan..rase nk tertido la...aduhai..

forth , ak malas nak buat lhdn..malas hokey..duit nak, buat malas..problemo tol..

aku rase nak tinggal mood tak bagus ni kat krabi tapi dia ikut jugak aku balik..sudah nye ak macam ni gak, macam xde efek g krabi pun..sambil taip, sambil tengah tahan sakit pingang..oh my...nnt ak free ak hapdate gambo kat krabi key..dada...

0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template