Thursday, March 21, 2013

Prot riang2 -> Mohd Chan Abdullah, Kelana Jaya

Assalamualaikum,

bila kamo-kamo malas masak ape nak buat?..mintak simpati laki ku..bang , jom makan luar..ehehhe..
teringin gak nak makan sesedap kan ..kan...sambil meriangkan lemak..


Masalah kami laki bini...

aku: abang jom makan luar...
laki: jom, kat mana?
aku: entah la ek..
laki: hurm serai sa (kedai sekangkang kera dari rumah yang asik muka aku je terpacol, makanan ala2 tomyam siam)
aku: ala, abang ni asik situ je lain ler..
laki:    duk google...dia kasik cadangan kg. baru.puh puh ..jauh tu
aku: las2 aku yang decide makan kat Mohd Chan Abdullah, kelana jaya.. eh baik aku takyah tanye laki aku...sbb las2 aku yg decide..tengok torche laki sendiri lagi..eheheehhe

duk jeling2 je kat kedai ni kat Bangi ramai no..aku kalu dah ramai memang aku x masok., takot service lembs..kang aku ngamok pulak ...

tada...
tau x ni ape? ni adelah haiwan darat aneh tapi cute dalam  arti kata lain 'dim sum'..aku amik perasa ayam..ok, nampak aku macam kedekut sangat kan makan seketul jer..hakikat nye..yang lain2 sudah di ngap selamat dalam prot..konon2 starter la ni..

tengok pakai chopstik tau!


amoi mane ntah ni..hik3

meh tengok ape kami order..

 gambaq kasik zoom skit ..presentation memang kasik 'A'..ni aku punyer..wantan mee with roasted duck..
ni laki aku nye..nasi  with 'koh boon' chicken.. 

orang kata makan kalu licin sedap..kalu pada aku, makan memang licin ..sayang kot aku penat keje, even hakikat nye aku makan mee KICAP...aku hangin ni, x sedap ok kalu setakat mee+kicap..ak pown ley buat..tapi, nasib ade itik..ok je la...ni nak habaq wantan mee kat chicken rice shop ag mabeles

laki aku kata, dia punye sedap je..dasar telan je laki aku ni, prot lapo kann..

meh aku tepek bil..kira murah la ni bagi aku..standard jee..

korang pepandai la senget kan kepala tengok bil ni ek...






0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template