Monday, March 11, 2013

Oh my english...

Hi,

saje je nak membebel tak tentu hala,

ye la , aku kan tak de keje..
ye la , aku kan free sesangat..
ye la , dari aku duk bace blog baik aku tulis blog..eh..

haa, kalu korang nak tahu aku ni keje dengan MNC company..haa, so boleh la nak tengok sambil cuci mata mat saleh bersepah-sepah kat opis aku..lain dari tu ade jugak philipines, indian, chineese, indonesian, thai gak..haa, gila kalu aku tak reti speaking.. haa, tapi tahap english aku ni macam kanak2 tadika la..so sepatotnye memang aku kene upgrade english aku ni..ape pasai ?..bila aku nak carik keje..aku kene menggunakan english paling superb yang aku ada untuk diambil bekerja..macam mana nak tahu english aku power ke tak..until now, i cant resign from my company because my english is like @#$! haa..paham kan so..

bila aku kaji-kaji balik, aku rase aku kene sekolah balik la(tang english je) so bila aku interview nanti tak de la macam haram sangat..hahhahahahahah(gelak kan diri sendiri)..

heh, ko hingat english habuk macam aku xley buat keje k?..pui..(mood lebey kepada melepas kan perasaan yang terbuku di dada..)

sekian aku mengaruk di petang buta..

apa, aku hapdate pasal krabi x habis..lek la, malam ni ak hapdate.. gamba kat lappy laki aku..hik3

source: cedok dari cik google..

0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template