Thursday, March 14, 2013

bape kerap kau ke toilet...?

Assalamualaikum kengkawan,

Amboi ntah hape2 kan aku meraban petang2 ni..la lek la dengar la dulu k..

Macam ni sejak akhir2 ni aku rase macam aku kurang kencing hahha, nak2 mase kat opis memang aku perasan la sekarang aku macam jarang ke sana..haa, ni nak story sebab penyebab nye.. last year aku x ingat bulan bape..aku ade p berurut kat kampung laki aku.. before dis memang aku cakap same lu satu hari sampai 10x aku p toilet nak kencing , cherry berry la..memang keje aku ke sana je la..tapi aku suka cepat la skit aku kurus kan..haha..

berbalik ke kisah berurut aku tu, mak cik tu urut sengkak rahim kat aku btolkan mane yang patot, yang mane senget..tapi aku buat sekali je..patot 3 kali..ye la sg. koyan tu jauh k..xley nak amik cuti untuk hari ketiga nye..hurm, udahnye sekali je..tapi , malangnye pas berurut pun ak tak preggy ag...

hurm, now aku memang perasan la aku jarang dah ke toi2..tadi aku ade bace if ade masaalah usus mesti nak toi2 je...haa, nauzubillah kan, tatot mak...tapi sekarang masalah suda tiada, senyum mak...

hurm , aku memang suka berurut ni..tapi mak aku tak kasik pulak..yang ak berurut tu pun aku sesenyap x bagitahu dia ..dah pegi baru kasik tahu, memang dia pesan jgn g lagi..degil nye bdk, tapi aku tak tahu ape pasai ak rase nak berurut ni...aku bace review dri kenkawan lain ade yang kate berjaya preggy after urut ..hurm...wallahualam..

0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template