Thursday, February 28, 2013

ponteng kerja..

Assalamualaikum & hi,

hari ini saya tidak pergi kerja..
setelah berjuang untuk menghadirkan diri selama 4 hari..
hari yang ke-5, iaitu hari jumaat saya sudah terkandas di rumah..dan cepat text my boss..

"akak, can i wfh today, my nose ni macam problem
so i have to stay away from aircond..."

"k"

"thank you, akak"..

haa, macam tu la lebih kurang betapa pemalas nye aku tuhan saja tahu.. haa, aku bukan ape..aku sejak akhir ini aku rase macam dah semakin tercedera..macam patah sayap, patah semangat, patah seribu..ecececeh..btol sumpah aku tak tipu semngat ku macam terbang meninggalkan ku...setelah macam2 yang berlaku macam yang x diharapkan....jiwa kacau lebey kurang..

tapi x pe, monday ni aku nk terbang ke krabi, thailand..aku harap sangat aku boleh tambah semangat aku, untuk mengharungi 2013..insyaallah..sawatdee krab...eceh..






rase macam semangat berkobar2 nak berjalan ni..ehehe, walhal beg pun x pack ag..kan bagus kalu petik jari je keching..dah siap sume...wahahhaha..doakan saya ye selamat pergi dan balik..daaaa

0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template