Tuesday, February 26, 2013

Ujian berganda

Assalamualaikum & hi,

As usual aku nak hapdate sesuatu untuk post kali ni.. Ok, honestly skunk memang mood tak berapa best, ye lah macam2 benda x best happen to me..Dari kecil2 sampai yang besar2 punya.Meh i list sum of thing yang i rase x best...

1. Interview x lepas..
-penat ok saya menghempas pulas tulang 4 kerat yang tak seberapa ni sebab last monday ade interview..ok, memang big company yang call tapi nak buat macam mne xdok rezeki ke aku time ni..aku cuma memujuk hati ni saja. kat luar mcm ok, kat dalam hati ni sayu je.

2. Beli rumah...
hah, semalam my hubby semangat gtau i dia nk beli umah kat jalan kebun, shah alam..dalam hati aku berbunga2 apa pasai..akhirnya laki aku menunjukkan minat nak beli umah.. cerita nye laki aku ni ade membe satu U satu opis. so duk borak2 pasal rumah, membe ni baru kawin but dah berjaya angkat umah semi d satu dengan harga 240k , murah ok..laki aku pun eksited la..sekali cal orang ejen tu cakap hanya untuk orang gomen ok..

Orang swasta di anak tirikan.. x baik, tuhan marah..kecewa lagi..

3.Pagi ni aku dengan semangat nye datang opis awal, walaopun xde la awal sangat 9.40 tapi jangan terperanjat membe banyak tak muncul ag time ni..hehe, standard...tengah sedap2 aku cek facebook..sekali aku terbaca pos sorg membe U ni , katanya membe rumate dia dulu dah pergi ke rahmatullah..aku macam cepat nye dia pergi..aku baik kot dgn dia dulu..makan mcd sesama dulu..hurm, ak cal tye sakit ape..mula2 gastrik sekali merebak kat jantung masuk ICU..pastu macam x sedar diri n meninggal dunia..suma dah terkejut and sedey..ak pun sedey dalam hati sbb ak rase membe tu baik sangat..al fatihah..

Perkara yang bes harini iyelah.. aku dapat contact balik membe susah senang aku mase kat rezzen dulu..hehe, kawen pun tarikh yang sama..tapi dia skunk tgh preggy 6 bulan..ttu part yang x same..hehe..Tahniah my pren..mesti comel prot dia..




0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template