Saturday, February 23, 2013

Tak suka FB, tengok blog pulak..

Hello & Assalamualaikum ..

Baru pas buat rondaan kat Pesbuk tadi tapi cepat2 bukak blog pulak..mak tak tahan ok..
Punca?..biasalah kat fb masing nak hapdate perkembangan terkini..share sana share sini..benda paling tak best sekali kat fesbuk bila..dapat tahu membe baru kawen dah preggy..ok la, memang la Im happy to hear the good news..but deep inside my heart, still have this big fat jealousy which is not good if we layan lama-lama ok.. Pastu mula la nak ngadu-ngadu kat my hubby..

Abang,  membe tu dah preggy..sedey nye saya...

Ala, bio la dia dahh rezeki dia....

Ok, cepat2 tak nak tengok fb bukak blog la jenguk kenkawan yang bernasib macam aku ni..ok la, kite ni layak bermuhasabah diri je dengan cara bace kisah kengkawan yang senasib dengan kita kan..untuk tidak melukakan hati ni..sob..sob..sob...

Aku tahu, ade hari bahagia untuk aku satu hari nanti, hari yang mane aku dah bersedia serba serbi untuk jadi mummy..Amin..aminn..

Meh doa same2 doa Nabi Zakaria..Bismillah..

"Wahai Tuhanku Kurnialah kepadaku dari sisiMu keturunan yang baik; sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do'a permohonan."

0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template