Thursday, February 21, 2013

got brainwash by my auntie..hello Blackmore Conceive well

Hello & Assalamualaikum,

haa, nak tahu ape perasaan aku after kene brainwash ngan my auntie..?

Eh, i memang suka ok kene brainwash..opkos lah pasal project TTC yang belum menjadi ni kan..Ok , to be honest..ak ni kejap ingat kejap lupa pasal matlamat murni ak nak mendapat cahaya mata ni..

Haaa, bila lama nak tunggu mase subur itu, aku dah lupa..masuk pulak target nak beli tanah, nk tukar keje..nak shopping..tup3, eh sekarang dah cycle ke bape ek..haa, bersepah2 ok..Otak aku ni pun dah haywire dah jem dah.. So, aku pun dengan semangat nye beli opk and upt bebanyak haritu..
Tapi malangnya, aku rasa belambak ag opk and upt ak x di usik..haaa sape salah?, sape salah?..nape x dapat baby..Ok macam ni citanye , my auntie ade chit chat+gosip dengan aku..last2 masok gak tang anak ni..heres the story:

my auntie membebel seperti di bawah.....

pegi check la..auntie 26 asyraf(kazen aku) dah setahun...
tunggu no 2..sampai dah nak masuk 40...ni busu(aku)...tak de lagi...
sementara duk kl tu..pegi la jumpa dia(Dr. Hamid Arsat)...
dapat 1 punjadik le...
tak yah ramai2...susah nak beso kan...

apa la busu nie...bab anak ni tak boleh berkira...
masing2 ada rezekinya...
anak ni bukan menyusahkan...
kena jalannya...
anak ni sangat indah....indah tak terkata...
sementara muda ni..
berusaha la..selagi berdaya..
kalau dah meningkat usia..
memang dah malas nak bagi komitmen...
doktor pun ...memberi harapan tipis...
kalau muda lagi..insyaallah...
biasanya gitu laa...

cek je busu...
kalau sihat..tunggu je...
mungkin lambat..
kalau terbalik rahim tu...boleh dirawat...
biasanya..yang lambat ni..rahim terbalik...bla..bla..bla..

Haa, mane tak pening kepala aku ni..buat nye pagi nye tu ade company call nak interview aku, phone interview..Bila aku tanya bila dorang nak interview dorang x sure..heh, ritu dah cal kata nak interview pas xde orang cal aku langsung senyap..hangin la satu badan aku..dah ak pegi keje bawak gegila..ye la, kepala aku ni ade kat atas ni..tapi sebenarnye dah terbang ke rusia tah..salah masuk lane pulak..wakkka

Ok pembetulan ek, aku dah scan prot aku ni dekat 4-5 kali ok..ak tak preggy pown..haa, bukan aku x usaha..ak dah jumpa 2 doc derang kata, my womb is normal..Maybe take time laa..so aku pun buat kesimpulan dalam kepala hotak aku ni yang aku kene berBD lebey or maybe..ade la tu belum rezeki aku..Haa, ak pun dah cuba sapu macam2 ..telan macam2..usaha la jugak tu kan..

Haa, yang terbaru u'all..aritu kan dah cuba Susu Kambing Al-khisbun kalu nak try click link ni ..haa, aku try western punya cara pulak..bos aku sowh aku try telan Blackmore conceive well..so, benda ni nk kene beli online either singapore or kene direct tros dari Aussie..aku baca review macam syok gak..rata2 preggy before 6 month makan benda ni..best nye if aku pun boleh preggy gak..So, just give it a try, hopefully i got gud news sooner..aminn..haa, sebotol rm150..ok x tahu sangat kat mane bos aku beli nanti aku kasik review..Ok tingkatkan usaha, kurangkan stress ye kawan2..selamat berusaha.!!

Go blackmore ~ ~

Go blackmore....






0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template