Monday, May 20, 2013

tepon lppkn

Salam,

apdate yang tak seberapa,
hatiku dah tak tertahan lagi,
nak menimang cahaya mata,
kuang3,

so skunk, aku tgh dalam proses,
sedarkan diri sendiri,
yang tak berapa sedar,
las sunday aku nengok la nona,
orang yg ttc tu, datin katanya,
cakap,
u'oll kalu dah kawen setahun lebey x berjaya preggy,
sila lah cepat2 pergi cekup,
jangan tunggu2 lagi,
tepat kene kat batang hidung aku...
ape lagi meroyan aku,
sudah nye jadik mangsa laki aku...
huhu, jgn jadik derhaka dah la...
gelabah la aku kan...
baru terkedek2 nk crik no klinik fertility..
semalam dah call lppkn,
dia kata for may memang dh full,
kne wait for 3 june dia x bkk buku ag,
..........
kemalasan ko mengatasi segala2 nye..
tetapi aku tak nak kalah dgn setan..
xnk patah semangat..
eceh..
suda sekian lama menumpang kasih dengan anak buah...
anak sendiri bila lagi...
haiya..
bos aku suh p hamid, auntie ak suh g hamid,
tapi persoalannye..
ak nak doktor pompuan...
boleh?
aku tepon dr suriati,
x hangkat,
rupanye selalu tutup..
aiseh..
nanti aku google ag mane yg seswai..

0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template