Tuesday, April 7, 2015

Kisah Botol Danial Part 2

Salam,

pergghh,
aku rasa nak tumbuk diri sendiri jer,
ye lah macam bangang jer..

ok cita nye semalam aku amik lah Danial,
teacher dia datang cakap nape aku tak bekalkan botol Avent puting tetek tu,
eh, aku dah tervangang-vangang,
nape teacher?
kisah nye botol pigeon yang aku bagi tu dia tak mahu,
adui nak terbalik kusi aku dengar,
dah nye anak aku minum susu pakai sudu,
teacher suapkan sebab kesian,
alahai anak ku,
dia minum sebotol lebih sikit jer..
patut la semalam aku makan teringat Danial ape boolat mak buat,
makan ke idak,
rini aku bawakkan botol Avent,

aku tak sempat ag nak p carikkan botol pigeon wide neck so tawakkal jer,
ni aku hapdate blog sambil minum horlick sebab susu rini dapat 5 oz,
huhu, xley jadik ni semalam dapat 8 oz...

Ya Allah murahkan rezeki Danial,
cukupkan susu untuk Danial,
Kenyangkan perut Danial ....
Aminn..

0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template