Monday, April 6, 2015

Kisah botol danial part 1

Salam,

hahaha tak menahan,
ada part 1 ag,
aku tak tahu sampai part bape,

adui tadi aku makan lunch kat chicken rice shop,
hai mahal kot,
dah la naik harga , kene GST,
siot tol, malas aku nk tengok resit,
buat sakit ati jer,

berbalik pada kisah danial,
tengah aku sehe nak abiskan nasik aku,
aku teringatkan danial,
minum susu ke dak budak boolat tu,
ni la mula touching,
ikutkan hati aku nak je buat,
operasi mengejut amik Danial,
terjah Teacher tengah buat ape,
tapi kang nyampah lak teacher ngan aku..

aduhai sedih weyh..sedih.. sedih..
kalu ikut hati rase nak bela anak sendiri jer,
ye la nak dapat bukan nye senang,
nak pulak dengar pasal cerita kecuaian Taska@pengasuh,
adei, minta jauh la..Allah selamatkan lah danial mak ni,

sebab kewangan tak mengijinkan,
terpakse la mak heret badan ke opis,
demi sesuap nasik...

lari tajuk abis,
kan aku ade cita anak aku tak nak botol kat SINI,
tetiba malam tadi,
apaknye buat ayat yang merisaukan aku sampai skunk,
"Ayang, jangan2 anak kita ni tak minum susu pun kat Taska",
mana taknya aku letak seciput je susu kat botol avent tu tetap tak abis,
siap prot dia masuk angin tertelan angin sekali,
adui aku pun macam ade betul jugak kata apaknye,
aku amik2 dia, laju je mulut dia bukak...
ni yang nak banjir balik kat mata ni,
adui berdosa nye aku,

pastu aku tepon mak haku,
mak aku kata if dia tak nangis2 x henti or nampak lemah,
ok la kot, adui sedih arr..

pagi tadi aku bekalkan botol lain ,
botol brand pigeon,
puting dia memang super lembut,
malam tadi aku try sua,
sebab dia mamai,
dia tak pasan aku yang kasik,
selalu apak yang sua,
apaknye demam lak x sihat,
dia tangkap hoi, suka aku macam nak lompat bintang,

oh aku repeat pagi tadi ,
sebab dia tak mamai,
dia nampak la aku yang sua,
dia tak mahu weyh,
adui, dia pandang aku pastu dia nangis,
nak air... nak air.. nak air..
alamak banjir ag,
aku x sampai ati weyh..
aku cecepat kasik nenen jer, 
alahai kesian nye kau nak...
masaalah nye dia nangis macam dah nak cakap,
aku tak tahu la perasaan aku je k, tapi bunyik nye gitu ler..

balik ni aku nak tanye teacher,
danial dah boleh botol x..?

ni rupa botolnye..




0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template