Tuesday, August 13, 2013

Mode raya + butt hurt ..eh

Selamat hari raya diucapkan,
raya tahun ni,
ade kelainan  skit,
kalu nak gambarkan dengan perkataan,
sg koyan : penat nak mampos melayan tetamu,
muar, johor : aku nak tampar muka kau boleh?

hahaha, sape suka berkasar..lawan nye merasa la layanan yang samakan
walaupun aku happy berjalan umah sedara belah johor,
tapi disebabkan peristiwa yang tak bape bes,
yang menyebabkan aku menghamuk ,
kira jahanam skit la raya tahun ni,
tapi bagi aku,
raya tak raya, raya sekali sahaja,
kau ingat aku boleh mati x raya sebab mulut kau je kan..
mak boh layan, skit pun aku tak dulik,
ko nak g mampo* aku x kesah,
janji aku hepi,
dengan kebolehan aku melupakan peristiwa yang x bes,
aku tetap hapi,
walaupun mcm sekejap sangat masa berlalu,

Yang paling aku x boleh belah,
raya tahun ni aku kene sumpah,
meh aku ulang balik,
kene sumpah...
di hati kau memang sume nye busuk,
takley tengok orang lain hepi,
tapi akhirnye ape yang ade kat buku hati kau..
dah terhambur hari tu..
selama ni kau fikir aku ni mandu*,
ko sumpah aku mandu*,
heh, memang sangat dasat btol hati kau,
memang dah kene clorox,
xpe Allah mendengar doa orang yang teraniaya..

aku dah amik pengajaran,
tak mau dah baik sangat dengan,
beb aku je yang terkilan,
orang lain tu dengan tak segan2 aniaya org..
ape aku dapat sakit hati berulam kan jantung..
 sekian cara+aku+lepas+tension versi raya...






0 comments:

Post a Comment

 
Little monster, where are you? Blogger Template by Ipietoon Blogger Template